söndag 6 september 2009

Inled mig icke i frestelse...

Efter att ha pratat med min skånska väninna K och hört om hennes och sambons utmaning blev jag inspirerad! Vad det handlar om? Jo, det är någon slags hälsotävling (hälsa låter bättre än bantning då jag av princip inte bantar utan envist hävdar att om man äter nyttigt och rör på sig så är bantning helt onödig...) med tre veckofinaler som avslutas med en rafflande månadsfinal där den som vunnit flest veckofinaler får avnjuta en spabehandling. Sen var det visst nåt med att den som vann veckofinalen hade x antal minuter massage att avkräva förloraren. Vem som vinner? Den som gått ner mest i vikt den veckan. Det lät ju jättekul - ända tills jag kom på att man ju måste ANSTRÄNGA sig för att vinna...

Men det är tydligen invägning och avstämning av regler i eftermiddag här hemma... Så nu har jag firat av det gamla livet med en bit kladdkaka :-)

1 kommentar:

  1. Hejja!!! Och jag har börjat på yoga . 10 ggr på jobbet. Elin är väl oxå på G? Kommer bli skitbra det här! :-D

    SvaraRadera