söndag 17 januari 2010

Vinkar lite trött...

Jag vet att ni sitter som klistrade framför era datorer och väntar, väntar, väntar på nästa spännande inlägg här. Men så spännande blir det inte. Likt en blek och spröd drottningmoder kommer jag ut på balkongen, vinkar lite trött åt massorna, bara en kort sekund innan jag drar mig tillbaka - sjunker ner på divanen och tar en sniff på mitt luktsalt (eller vad det nu var de sniffade på de där drottningarna som hade så hårt åtdragna korsetter att de svimmade av syrebrist?!).

2 kommentarer:

  1. Raringen min, ta av dig korsetten och strunta i våra förväntningar på vinkningar - vi får helt enkelt lov att klara oss själva! Även drottningar har rätt till ett eget, och ibland alldeles ospännande,liv ...
    kramar från gammelmostern

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig själv, det är det absolut viktigaste!
    Många goa kramar
    Karolina

    SvaraRadera