söndag 8 maj 2011

Ny hund!!

Jag har en ny hund! (Schhh, säg inget till mig men jag har inte alls någon ny hund. Jag bara LÅTSAS att det är så för att skaka av mig alla prestationskrav! Och de kraven har väldigt väldigt lite att göra med vad jag egentligen förväntar mig av hunden och väldigt väldigt mycket att göra med hur mycket jag förväntar mig av mig...). Han är misstänkt lik Ozzy, heter till och med samma, han är sisådär fyra-fem månader (ganska stor för sin ålder iofs) och nu ska vi lägga fina grunder för kontakt, stabilitet och bra belöningar!! Tävla? Javisst ska vi tävla men det är ju låååååångt dit, ingen brådska, eller hur ;-)

2 kommentarer:

  1. Bra tänkt Karin!!

    Den tror jag på!!

    SvaraRadera
  2. Håller i längden!! Vad är det man säger... "stressa lugnt".

    SvaraRadera