onsdag 6 oktober 2010

Ozzy typ nie-å-en-halv-månad...

O spanar på får...
Hoppla vad tiden går! Man kan ju tycka att ett inlägg i månaden inte är för mycket begärt... Åtminstone för att ge bloggen lite konstgjord andning! Men ju mer tid som går och ju mer som händer så blir det segare och segare att skriva det där inlägget. Var ska man börja liksom?! Så istället för en utförlig beskrivning av läget på Ozzys niomånadersdag så blir det nåt mittemellanmähä i väntan på tiomånadersrapporten!               




























Det har väl inte undgått någon att Malin & Swift tagit en guldmedalj tagit en guldmedalj tillsammans med largelaget på agility-VM i Rieden?! Alltså GULDMEDALJ - bäst i världen!!! Ingen nyhet för oss som tränar för Malin att hon är BÄST men nu vet alla det :-D  

Jag och O har börjat på förberedande vallkurs, varit på valpträff hos uppfödaren (som visade stor gästfrihet med bra inhysning av folk och fä samt utfodring i dagarna tre, tack!) där vi tog några första stapplande vallningssteg. Jag passade också på att öva utifall att jag ska på audition till nån roll i dansar med vargar uppföljaren "walking with sheep"... Lite halläsking när man liksom går med fårflocken utan att ha fötterna i marken :-O 

Nu måste jag prata allvar med min dator - kan det verkligen vara så illa att retur-knappen lagt av?!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar