onsdag 5 augusti 2009

Idag har vi lånat hund och varit på klubben och tränat lite, har fått för mig att vi ska tävla nästa vecka så liiite får man väl anstränga sig... Varmt var det så det blev inte många minuter på banan men Jari verkar ha vilat sig i form - inte samma med mig dessvärre!

Uppvärmningspromenaden tar sin lilla tid med barnvagn och barn som vill hålla hund och hund som helst inte vill bli hålld av barn eller iallafall helst går bredvid mig. Och när hund springer lös ska kopplet vikas ihop och läggas i barns byxficka (kan själv...). Vänta på mig och var är hunden nu då... sen på med kopplet igen (kan själv igen)... :-)

Fabian tyckte att vi skulle skicka kort till Jari så att han vet vart vi flyttat - man sen kom vi ju på att han faktiskt hälsat på när vi var hundvakter för några veckor sedan! Gulliga unge som kastar sig ut ur bilen för att meddela hunden att "jag har saknat dig Jari". Inte ett öga torrt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar