fredag 12 november 2010

Sorry syrran...

Syrran, tyvärr har du ingen födelsedag längre - men min hund har två...

Det här med att komma ihåg födelsedagar är inte min tekopp - jag tar mig fram genom livets alla högtidsdagar med äran någotsånär i behåll endast tack vare ett väl utarbetat larmsystem som involverar både vänner, syskon och konstiga kom-ihågramsor.

Och nu kom jag ihåg att någon fyller år den 11 december - bara det att jag var rätt säker på att det är min hund... Men skam den som ger sig, syrran du får tillbaka din födelsedag och Ozzy får fira sin 11-månaders dag igen i morgon!

Det är lite som när jag en dag för länge sen kom på att jag var typ 33 och inte 36 som jag trott ett bra tag... Det är INGET fel på att vara 36 (eller nån annan ålder heller för den delen), men om man bara sådär blir av med en 3-4 år känns det lite tungt. Det var ett härligt uppvaknande :-D

2 kommentarer:

  1. Livet är inte lätt ibland. Jag fick mig i alla fall ett gott skratt för jag glömmer aldrig när du trodde att du var 36 ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är Ozzy, Ozzy är jag!
    Själv fyller jag 25 iår:) Om nån nu kommer ihåg;)

    SvaraRadera