fredag 22 maj 2009

Kom igen nu Telia... hur fel kan det bli?? IGEN!!

Suck! När man ska flytta ska man ju också komma ihåg att säga upp/flytta/krångla med olika abonemang... En och annan kanske kommer ihåg att det inte gick helt smärtfritt att få det att funka med telefon/bredband/tv när vi flyttade in. Ja ja, det kan ju hända den bäste eller....???

Nu var jag ju aningen sen med att säga upp abonnemangen och flytta telefonen. Jag har ju dessutom låtit mig luras till att förlänga både bredbandet och telefonen i utbyte mot några banala presenter. Nåja, en telefon är ju bra att ha så den får väl följa med till nya stället. Men någon fiber är det inte indragen där så det TV- och bredbandsabonnemanget vi har här funkar faktiskt inte där. Oj vad förvånad jag blev när det ändå skulle gå för sig att avsluta bredbandet utan knot och de till och med bjöd på att säga upp TV:n på utflyttningsdatum utan att bry sig om uppsägningstiden. Hejja!

Ja, jag var glad i säkert över en timme - tills jag upptäckte att programkortet till TV:n inte fungerar längre och att jag inte kan logga in på min e-post.... Nu sitter jag i telefonkö... Igen. Jag vet inte vilken gång i ordningen. GAAAAHHHH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar