söndag 31 maj 2009

Mera före...

Bjuder på lite mera före-bilder! Inredningen i köket kommer dock befinna sig i före-stadiet ett ganska långt tag framöver. Men ni kan kika ut genom köksdörren på trappan som snart ska bli vit.

Kanske blir handtagen i köket utbytta... men det finns flera andra stora projekt som står på tur innan det kan bli nya skåp och annat. Som två badrum till exempel. Någon gång i framtiden alltså! Nu är det "bara" måla måla måla som gäller - taket klart så när som på en strykning inne i gå-in-garderoben :-)

Så här ser det ut i det som ska bli barnrum, heltäckningsmatta även här. Inga vidare bilder, jag vet - men det är verkligen ursvårt att få med ett helt rum på en bild. Sen att garderober står löst mitt på golvet gör det ju bara lite mer spännande. Åt andra hållet gick det inte alls att fota för det var ju såååå fint väder att motljuset blev för mycket för min kamera.


I det största sovrummet sitter det en tapet som jag tror alla känner igen?! Om den inte satt hemma på åttitalet så fanns den nog hos mormor och morfar eller kompisarnas föräldrar. Egentligen inte så tokig på rätt ställe - men mitt sovrum är inte det stället. Tror att den klär väggarna på herrgården på Hammarskog?!

I morgon bitti bär det av till färgaffären - igen - för att försöka välja mellan typ tvåtusen olika kulörer av nästan vitt till hall, vardagsrum nere och allrum uppe. Att nästan ingen färg alls kan ha så många olika färger!!

1 kommentar:

  1. Jättekul med renoveringsbilder så även vi som bor en evighet bort kan kolla in nya huset :)

    Kram
    Karolina

    SvaraRadera