måndag 11 april 2011

Lyxfällan...??

Vi har hört den förut - men nu är det köpstopp...igen! Det brukar sällan hålla i sig särskilt länge och föregås ofta av en "upphandlingsperiod" där allt möjligt som kan behövas under ett köpstopp inhandlas... Mina försök att göra saker sanna genom att blogga om dem brukar också vara rätt fruktlösa... men den här gången kanske det funkar?!

Gått igenom ett riktigt eldprov idag - skulle bara svänga förbi röda korsets inlämning med en kasse och fick prata vääääldigt länge med mig själv innan jag lyckades övertala mig om att det skulle vara mycket lättare att låta bli att handla om plånboken fick stanna i bilen. Det gick! Men det berodde nog mest på att jag inte såg något jag vill ha och mindre på min starka karaktär. Men ändå!

2 kommentarer:

  1. Men ändå! Det är alltid bra. Hejja! :) Jag låtsas inte riktigt om som om jag köpte ÄNNU mer tyg i lördags. Skyller på nåt slags sy-rus... ;)

    SvaraRadera
  2. Inne på tredje dan nu! Det är hårt men jag kämpar :-)Och det började ju i måndags så vad man gjorde i lördags spelar väl ingen roll... ;-D Jag rensade iofs ut två kassar som jag ska försöka sälja för att sona mina synder...

    SvaraRadera