torsdag 13 augusti 2009

Inskolning dag 4

Inskolningen fortsätter! Fabian varit på dagis själv mellan 9 (samling) och 14 (mellan vilan och mellis) och Hampus har varit själv hos dagmamman ca 1,5 h. Fabian gick rakt in på dagis och hade knappt tid att säga hej då och tydligen kom jag för tidigt och hämtade :-) I morgon blir det hämtning efter mellanmålet. En av de andra dagmammorna hade sett honom med de andra barnen i parken igår och tyckte att han lekte på som om han alltid gått på dagiset.

Hampus var betydligt mer mammig idag än i går och höll sig nära mig hela tiden när vi kom till dagmamman. Han anar väl vad som är på gång... Efter ungefär en haltimme sa jag hej då och cyklade hem. Han hade varit lite orolig och gått runt och ropat och letat efter mig men efter ungefär 10 minuter lekte han som vanligt. När jag kom tillbaka busade han för fullt och lekt tittut under klätterställningen. I morgon ska han stanna till efter lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar