onsdag 12 augusti 2009

Inskolning dag tre

Tredje dagen på inskolningen har gått helt enligt planerna! Förutom att vi kom lite sent eftersom vi var på hundtävling jättesent igår och sov för länge i morse och när stort troll som äntligen klätt på sig skulle tvätta händerna (medans jag försökte frigöra litet troll från sisådär tre kilo gröt och blåbärssylt utan att själv påverkas av denna illvilliga substans) så blev det visst översvämmning i badrummet och alla kläder blöta... medans jag tvingade stort troll att byta om i ett huj (fast det tog typ tjugotre huj) så började det dofta omisskännligt om litet troll...

Vi kom iväg till slut och jag var bara med Fabian några minuter på dagis innan han tyckte det var ok att jag gick. Jag och Hampus cyklade till dagmamman där jag först satt med en stund och sen gick jag iväg i ungefär en halvtimme. Han hade frågat lite efter mig men inte varit ledsen. När vi varit hem och ätit lunch hämtade vi Fabian som grillat korv i parken - och tyckte att vi kom för tidigt... :-) I morgon blir det lite längre för Fabian och Hampus ska få vara själv hos dagmamman i ca 1,5 h.

1 kommentar:

  1. Härligt att det går så bra!! Och snacka om multitasking-morgon... ;-) Och framför allt, HUR gick tävlingen?!

    SvaraRadera