fredag 4 mars 2011

Bloggen åker på retreat!

Har tröttnat på bloggens tjat om hur tråkig, trött och ful den känner sig! Gör nåt åt det då säger jag - men bloggen bara kinkar ännu mer och säger att att allt är mitt fel. Den påstår att det aldrig finns något att skriva om och när det för en gångs skull finns det så vill jag tydligen inte hjälpa till?! Ren och skär prestationsångest om ni frågar mej - men det viftar bloggen bort som tramserier. Ja ja, under stora protester (det är bortkastad tid bla bla bla och kommer ändå inte göra någon nytta bla bla bla) och under förutsättning att jag betalar så har den ändå gått med på att åka. Oklart hur länge den blir borta (de kommer få en svår nöt att knäcka där på retreaten...) men när den kommer hem hoppas jag att den är pigg och glad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar