lördag 19 mars 2011

Bye bye nanna?!

Jahaja, så länge orkade bloggen vara på retreat. Trodde jag skulle tycka det var skönt att den var bortrest - men självklart blev jag som schuuuuuukt skrivsugen bara för att jag bestämt mig för att låta bli. Och så började det helt plötsligt hända grejjer som kan vara värda att plita ner.  

Det kommer bli en mycket spännande natt. Hampus har nämligen lovat sluta med nappen! Om han klarar den här natten utan sin "nanna" står en stooor kartong med en Playmobil brandstation (egentligen alldeles för dyr men det var rea) och väntar i hallen - han har somnat utan napp och jag håller tummarna för att det är sluuuuut på nannans herravälde nu... Jag är sååååååå *censurcensur* trött på att:
  • bråkabråkabråka om att nappen bara får användas på natten...
  • tjata om att den dagtid ska förvaras i sin skål....
  • hela tiden köpa nya nappar eftersom de försvinner eftersom de används på dagarna och inte ligger i sin skål...
  • plocka upp den ur toaletten eller rengöra den efter att Ozzy "lånat" den...
  • stiga upp på natten sjuttielva gånger för att leta efter nannan...
Så bye bye nanna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar