tisdag 22 mars 2011

Mission impossible?!

Ursäkta, men nu ska jag typ hallå liksom hänge mig åt ytliga ämnen värdiga en tonårig, silikonstinn och blonderad bloggare...

Okej, jag FÖRSTÅR att jag inte är TJOCK på riktigt. Men allt relativt!! Även om jag inte är tjock så är jag mycket tjockare än förut - jag får inte på mig mina före-byxor och då är det ändå mina efter-byxor som jag fick köpa när jag inte fick på mig mina förebyxor... Ja, ni förstår liksom typ.

Om 74 dagar ska jag utföra ett mycket viktigt uppdrag. Detta uppdrag ska utföras i en speciell utstyrsel. Denna utstyrsel ska tillverkas. För tillverkningen behövs ett mönster inhandlas. För att inhandla mönstret måste man veta vilken storlek det ska vara. För att veta det måste vissa essentiella kroppsdelar mätas. Måtten jämförs med en tabellen. Tabellen säger att min byst och stuss placeras in i storlek 42, midjan däremot kvalar in någonstans mellan storlek 46 och 48... Once upon a time I was liksom typ a 38 - 40...

Bla bla viktigaste är att vara frisk och bla bla jag är så glad över mina barn och det var typ värt det bla bla bla...

Suck! 

5 kommentarer:

  1. Nej, du är inte tjock! Men jag förstår din känsla av att inte känna sig som man vill känna sig... men det viktiga är inte storlekar hit och dit...utan om man orkar hålla fart med sin hund på agilitybanan! Så länge som man orkar det så är det lugnt :-D
    Men du jag är mer intresserad av det där uppdraget...???;-)

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående talare! blev också nyfiken på det där uppdraget... :)

    SvaraRadera
  3. Maria har ju rätt såklart - jag fokuserar på farten iställer för midjan framöver! Farten behöver öka - verkar roligare än att få något att miska. Förhoppningsvis blir det någon slags synergieffekt - min inre gasell, jag välkomnar dig ut :-D

    Uppdraget då - jag ska vara tärna på en väns bröllop! En stor ära, ska bli sååå kul!

    SvaraRadera
  4. Länge leve farten!!! som sagt mycket roligare och det är ju positiv träning vi kör med eller hur?
    Aha, "bara" tärna...trodde - ja du förstår vad jag trodde ;-) Men lycka till!

    SvaraRadera
  5. Hoppas klänningen blev exakt som du ville och att du är jättevacker i den. Men, ligg lite lågt - det är ju bruden som ska lysa klarast en sådan dag :-)

    SvaraRadera